Packar =D♥

Hejsan ^^

Nu har jag kommit hem från skolan och i skolan så hade vi:
Läsning, rast (Skridskor), rödatråden (Alltså olika saker t.ex: Matte och engelska),
lunch (Gulach soppa (Stavning) xD), rast (Skridskor), slöjd och sen tillsisst idrott (Vi åkte skridskor) ♥

Ja, jag har åkt väldigt mkt skridskor idag då xD
Men nu är jag hemma och packar, för att jag ska juhh åka till mitt landställe med Jessi,
som jag har sagt ganska många gånger nu men ändå, ska bli super kul xD♥

Här är en rätt gammal bild från när jag gjorde en rosätt i håret på mig själv ^^


Ja det var nog allt tror jag men ha det bra, puss :*
//Gabbi ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Fin<3 Hur gör man en sån? :)

2012-02-09 @ 15:47:31
Postat av: alicesivertsson.

Underbar blogg. :) <3



Jättefin frisyr där. ;)

2012-02-09 @ 16:33:30
URL: http://musikstilen.blogg.se/
Postat av: Elsa

Snyggt!

2012-02-12 @ 17:22:46
URL: http://livetenligtelsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0